Bizim Toptan yılın ilk 9 ayında cirosunu yüzde 68 artırdı
Bizim Toptan’ın cirosu yılın 9 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 68 artarak 15,7 milyar TL’ye ulaştı.
Bizim Toptan’dan yapılan açıklamaya göre Şirket, yaygın mağaza ve depo ağı, gelişmiş teknolojik altyapısı, Ev Dışı Tüketim (EDT) alanındaki satış gücüyle 2023 yılının 9 ayında güçlü bir finansal performans göstererek istikrarlı büyümesini sürdürdü. ve küçük esnafa bayilik modeli sunan iştiraki Seç Market’tir. 9 aylık dönemde cirosunu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 68 artırarak 15,7 milyar TL’ye çıkaran Bizim Toptan, mağaza yatırımlarıyla da pazardaki güçlü konumunu koruyarak faaliyet alanını genişletti. Bizim Toptan, bu dönemde Denizli ve Ankara Yaşamkent’te açtığı 2 yeni mağazayla Türkiye genelinde toplam 181 mağazaya ulaştı.
Tedariğini büyük ölçüde sağladığı Seç Market kanalının büyümesi, Bizim Toptan’ın artan cirosuna değerli katkı sağladı. Esnafa güç veren bayilik modeliyle öne çıkan Seç Market’in Türkiye genelindeki iş ortağı sayısı 2.699’a ulaşırken, Bizim Toptan’ın satışları içindeki payı yılın üçüncü çeyreğinde de artmaya devam ederek yüzde 24’e ulaştı. Bizim Toptan’ın profesyonel satış destek ekibi PROSAF, tek elden tedarik çözümleri ve aktif saha operasyonlarıyla EDT müşteri portföyünü ve satış gelirlerini artırarak büyümeye değerli bir katkı sağlıyor. PROSAF satışları da yüzde 130’a yaklaşan büyüme oranıyla Bizim Toptan’ın büyümesinin bir diğer lokomotifi olmaya devam ediyor.
“Ev dışı tüketimimiz ve SEÇ kanallarımızın gücüyle istikrarlı büyümemizi sürdüreceğiz.”
Açıklamada konuya ilişkin değerlendirmesine yer verilen Bizim Toptan İcra Kurulu Başkanı (CEO) Hüseyin Balcı, “Başarılı bir performans sergilediğimiz üçüncü çeyrekte yeni yatırımlarla büyümeye ve mağaza ağımızı genişletmeye devam ederken, bir yandan da yeni yatırımlarla büyümeye ve mağaza ağımızı genişletmeye devam ettik. konut dışı tüketim (EDT) ve perakende kanallarında da aktif müşteri sayımızı artırıyoruz. Konut dışı tüketim ve SEÇ kanallarımızın gücüyle istikrarlı büyümemizi sürdüreceğiz. İlk müşteri sayımız 2 milyonu aştı Yılın 9 ayı.Hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimizin ihtiyaçlarına hızlı cevap vermek ve daha rahat bir alışveriş deneyimi sunmak için dijital altyapımızı güçlendiriyoruz.Binlerce temel ihtiyacı aynı anda sunarak müşterilerimizin bütçelerine ve ekonomisine katkıda bulunuyoruz. beslenmeden temizliğe kadar portföyümüz toptan fiyatlarla, mümkün olan en uygun fiyatlarla.’ dedi.
Kampanyalara değinen Balcı, ‘Gururla kutladığımız Cumhuriyetimizin 100. yılı dolayısıyla Ekim ayı boyunca özel bir kampanya başlattık. Enflasyonla mücadele kapsamında indirim ve kampanyalarımız yıl sonuna kadar devam edecek. Her zaman olduğu gibi müşterilerimizin yanında olmaya, güçlü lojistik ağımızla ürün ve hizmetlerimizi ülkemizin her noktasına kesintisiz ulaştırmaya devam edeceğiz.’ Bir açıklama yaptı.